ŠKODA SLAVIA
Το δεύτερο μοντέλο της μάρκας ειδικά για την Ινδία
• Η ŠKODA, ως μάρκα που έχει αναλάβει την ευθύνη ανάπτυξης του Volkswagen Group στην Ινδία, παρουσιάζει το δεύτερο μοντέλο για την αχανή τοπική αγορά
• Μετά το KUSHAQ, το compact SUV, η ŠKODA παρουσιάζει τη SLAVIA, ένα ευρύχωρο μικρομεσαίο σεντάν που λανσάρεται σε μία πολύ δημοφιλή κατηγορία στην Ινδία
• Άφθονοι χώροι, υψηλά επίπεδα ασφάλειας, σύγχρονο design
• Αποδοτικοί κινητήρες TSI, συνδεσιμότητα και προηγμένα συστήματα infotainment
• Το μοντέλο σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάζεται αποκλειστικά στην Ινδία, απευθυνόμενο στην τοπική αγορά
Η ŠKODA AUTO έχει αναλάβει στρατηγικό ρόλο εντός του Volkswagen Group, ως η μάρκα που θα ηγηθεί της ανάπτυξης του Ομίλου σε πολλά υποσχόμενες, πολυπληθείς νέες αγορές. Τέτοιο παράδειγμα αποτελεί η Ινδία, με τη ŠKODA να αποκαλύπτει τη SLAVIA, ένα ιδιαίτερα ευρύχωρο ολοκαίνουργιο μικρομεσαίο σεντάν, ειδικά για την τοπική αγορά, στο πλαίσιο του project INDIA 2.0. Το νέο μοντέλο έχει σχεδιαστεί, εξελιχθεί και κατασκευάζεται στην Ινδία, στο εργοστάσιο του Pune. Είναι το δεύτερο μοντέλο που παρουσιάζει η ŠKODA ειδικά για την αχανή τοπική αγορά, μετά το KUSHAQ, το compact SUV, πριν μερικούς μήνες.
H ŠKODA SLAVIA βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0-IN, μια παραλλαγή της MQB ειδικά προσαρμοσμένη από την ŠKODA AUTO για την Ινδία. Το όνομα του μοντέλου αποτίει φόρο τιμής στις απαρχές της εταιρείας. Το 1895, οι ιδρυτές Václav Laurin και Václav Klement ξεκίνησαν την επιχείρησή τους επισκευάζοντας ποδήλατα στη Mladá Boleslav. Μόλις ένα χρόνο μετά, το 1896, κυκλοφόρησαν με επιτυχία τα πρώτα τους ποδήλατα με την επωνυμία SLAVIA.
Τα ποδήλατα αντιπροσώπευαν την αξιοπιστία, την προσιτή τιμή και την εφευρετικότητα – ιδιότητες που εξακολουθούν να αποτελούν την “Simply Clever” εταιρική φιλοσοφία της ŠKODA σήμερα. Το όνομα “SLAVIA” έγινε γρήγορα συνώνυμο της ποιότητας και της καινοτομίας και υιοθετήθηκε επίσης για τις μοτοσυκλέτες που παρουσίασαν οι Laurin και Klement, το 1899. Σήμερα, η ŠKODA χρησιμοποιεί το ίδιο όνομα για ένα μοντέλο που αναμένεται να έχει σημαντικές πωλήσεις, τιμώντας το παρελθόν της μάρκας.
Με μήκος 4,541 μέτρα, πλάτος 1,752 μ. και ύψος 1,487 μ., η SLAVIA είναι ένα πολύ ευρύχωρο μικρομεσαίο σεντάν. Σε αυτό συντελεί και το μεταξόνιο των 2,651 μ.. Αντίστοιχα μεγάλος είναι και ο χώρος αποσκευών, στα 521 λίτρα.
Η ολοκαίνουργια SLAVIA διαθέτει εξαιρετικά χαρακτηριστικά ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Οι επιβάτες προστατεύονται από έως και έξι αερόσακους για τον οδηγό και τον συνοδηγό, καθώς και προαιρετικούς μπροστινούς πλευρικούς αερόσακους και αερόσακους κεφαλής τύπου κουρτίνας. Στη διάθεσή του, ο οδηγός έχει και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας.
Το προσθιοκίνητο νέο μοντέλο διατίθεται με επιλογή από δύο ισχυρούς και αποδοτικούς κινητήρες TSI. Ο τρικύλινδρος 1.0 TSI αποδίδει 115 PS (85 kW), ενώ ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI με τεχνολογία ενεργού κυλίνδρου (ACT), έχει απόδοση 150 PS (110 kW). Το βασικό κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο έξι σχέσεων, ένα εξατάχυτο αυτόματο είναι προαιρετικό για τον 1.0 TSI, ενώ ο 1.5 TSI συνδυάζεται και με ένα DSG επτά σχέσεων.
Η νέα SLAVIA θα προσφέρει πρωτόγνωρα στοιχεία εξοπλισμού στην ινδική αγορά. Ανάμεσά τους, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED εμπρός και πίσω, ψηφιακό ταμπλό οργάνων με ανεξάρτητη οθόνη infotainment έως και 10 ιντσών, ατμοσφαιρικό εσωτερικό φωτισμό, ιδιαίτερα ισχυρό κλιματισμό Climatronic ειδικά για την Ινδία με έλεγχο αφής με Air Care και αεριζόμενα μπροστινά καθίσματα, αισθητήρες βροχής και φωτός και cruise control, αισθητήρα πίεσης ελαστικών και πολλά άλλα, με αξιοσημείωτη την ειδική εσοχή στο ταμπλό, για τα φυλακτά των Ινδών.
Με το project INDIA 2.0, το Volkswagen Group στοχεύει να ενισχύσει την παρουσία της ŠKODA και της Volkswagen στη χώρα μακροπρόθεσμα και, ανάλογα με την εξέλιξη της αγοράς, να επιτύχει συνδυασμένο μερίδιο αγοράς 5% έως το 2025. Οι επενδύσεις ανέρχονται συνολικά σε ένα δισεκατομμύριο ευρώ, συμπεριλαμβανομένων 275 εκατομμυρίων ευρώ στην έρευνα και ανάπτυξη νέων μοντέλων για τις δημοφιλείς κατηγορίες στη χώρα. Η ŠKODA AUTO έχει δημιουργήσει μια νέα γραμμή παραγωγής για την MQB-A0-IN στο εργοστάσιό της στο Pune, βασισμένη σε εργατικό δυναμικό της περιοχής, με την τοπική προστιθέμενη αξία να είναι άνω του 95%. Μεσοπρόθεσμα, η τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να εξάγει τα μοντέλα που κατασκευάζονται στην Ινδία, σε άλλες αναδυόμενες αγορές.